Hikariho techniky
3 posters
Naruto Stories: The Revolution :: Off-topic :: Archiv :: Naruto Stories: The Revolution :: Jutsu a Kuchioyse :: Jutsu
Strana 1 z 1
Hikariho techniky
Arashi-嵐 (český překlad: Bouře)
Arashi je Hijutsu spjaté s klanem Ryuu. Děti narozené do tohoto klanu mají jeden předpoklad, díky kterému jsou tak silní. Podobně jako klan Aburame poskytuje své tělo jako domov jejich brouků, klan Ryuu dokáže poskytnout své tělo el. energii, tedy Raitonu. Jinými slovy se dá říci, že členové klanu jsou chodící powerbanky (nebo baterky, jak chcete xD). Ačkoliv se to zdá podivné, dokáží v sobě střádat a ukládat ohromné množství el. energie. Z tohoto faktu vyplývá, že do určité míry jsou imunní vůči Raitonovým technikám, které jsou schopny absorbovat celým povrchem těla a ano, skutečně je posílí. Díky této získané energii dokáží stimulovat svůj CNS, zvýšit výkon mozku, ale i celého těla. Klan totiž odemkl tajemství přeměny jednoho typu energie na druhý, to znamená, že z elektrické energie umí vytvořit kinetickou energii, teplo, chem. energii (Polohová energie je v tomto případě zřejmě neefektivní. xD).
Díky tomu dokáží zvýšit svoji rychlost i sílu úderu. Pokročilejší uživatelé dokáží udržet čím dál více energie, čímž se jim zvyšují možnosti využití. Zkušení uživatelé umí vytvářet silná elektrická pole, střílet blesky atd... Využití je široké. Otázkou je pouze omezenost uživatele.
Uživatel je také omezen kapacitou vlastního těla, respektive tím, kolik el. energie sám dokáže udržet, její-li více než dokáže uživatel unést, dokáže způsobit velké množství poškození uživateli.
Výhody:
-Flexibilnost v boji.
-Stimulace CNS.
-Zvyšování vlastního výkonu.
-Zvyšování rychlosti a síly.
Nevýhody:
-Fuuton.
-Omezenost v kapacitě. (Možnost přetížení)
- Dlouhodobé nebezpečí poškození organismu.
Úroveň: Basic Hijutsu
Element: Raiton
Zařazení: Hijutsu (Ninjutsu)
Popis techniky: Technika je základní technikou klanu a kdo ji plně neovládne, nedokáže použít žádnou jinou techniku. Jedná se o komplexní techniku, která však nevyžaduje pečetě. V podstatě pasivní část techniky zajišťuje, že tělo samo vytváří zásobu Raitonu uvnitř těla na polovinu kapacity. Kdyby došlo k dodání el. energie více než je kapacita těla, může dojít k poškození organismu. Uživatel nepoužívá při dalších technikách klanu chakru, ale čerpá el. energii z již vytvořené a uskladněné. Proto jsem zmínil, že ten, kdo neovládne tuto techniku plnohodnotně, nezvládne již žádnou jinou. Aktivní část této techniky je ovlivněná vůlí, to je schopnost měnit el. energii v jiný druh energie. Tím se docílí toho, že majitel dokáže libovolně zvyšovat svoji rychlost, posléze sílu a co víc, dokáže el. energii přeměnit na teplo, v této fázi k ničemu, ale v budoucnu se na tuto schopnost bude navazovat daleko více technik.
Zvyšování rychlosti (Při aktivaci zvýšení rychlosti):
D Rank- + 1 rychlost
C Rank- + 2 rychlost
A Rank- Zvyšuje rychlost instantně na 5.
S Rank- Zvyšuje rychlost instantně na 5.
Nevýhody:
Tu nejvyšší nevýhodu tvoří samotný princip této techniky. Uživateli se skutečně pasivně doplňuje nashromážděný Raiton, ale na úkor chakry, proto si musí dávat pozor na to, aby jeho chakra neklesla na kritický bod tak rychle. Což se v zápalu boje může stát poměrně lehce.
S vyšším rankem se zvyšuje rychlost vlastníka techniky. Pravdou však zůstává, že do A Ranku dokáže pohyby stíhat uživatel doujutsu jako je Sharingan.
Status: Povoleno
__________________________________________________________________________
Zatím žádná, ale již brzy...
Název techniky: Hijutsu: Seibāzu Rendan (český překlad: Duet šavlí)
Úroveň: C Rank
Element: Raiton
Zařazení: Hijutsu (Nin-Taijutsu)
Popis techniky: Jak název techniky napovídá, půjde o techniku kombinující rychlost a využití zbraní. Nemusí se nutně jednat o šavle, může jít také o kunaie, Saie, Tanta atd. Prakticky je jedno, jakou zbraň si vyberete, je-li schopna způsobit poškození. Uživatel techniky musí splnit dvě podmínky pro uskutečnění techniky:
1. Musí ovládat techniku Supāku.
2. Musí být v blízké- střední vzdálenosti.
Jsou-li podmínky splněny, uživatel zrychlí na krátký okamžik své tělo takovou rychlostí, že je až dvakrát rychlejší než obyčejný Shunshin no Jutsu. Objeví se před překvapeným protivníkem a provede zároveň dva sečné útoky na břicho a hrudník do tvaru písmene X. Následuje další šok protivníka, který je umocněn zákeřným kopem z otočky na oblast soláru. To má za následek let protivníka vzdušnou čarou vzad. To však stále ještě není vše. Stejně rychle, jako se objevil před protivníkem, se objeví i za ním a provede stejný útok jako poprvé, dvě sečné zranění na zádech do tvaru písmene X a opětným kopem, tentokrát do páteře. Nepřítel se tentokrát vzdušnou čarou pohybuje vpřed a celé kombo je zakončeno posledním úderem, obloukovým zrychlením předežene uživatel letícího protivníka a následuje tvrdá rána kolenem do brady, což změní směrem letu protivníka směrem vzhůru. Technika je tak silná, jak silný je uživatel. Na úrovni Genina dokáže způsobit středně těžká zranění a krvácení, vyražené zuby, pár polámaných kostí. Postupem času a s praxí mohou být zranění mnohem větší.
Jedná se o Hikariho dosud nejsilnější techniku, jeho eso.
Nevýhody:
Technika je dvojsečnou zbraní. I když dokáže být velice nebezpečná pro cíl, může být stejně nebezpečná pro uživatele. Rozhodně se nejedná o techniku, kterou by měl začít souboj, spíše o finishovou techniku, kterou ukončí protivníkovo snažení o výhru. Čím blíže je Hikari k protivníkovi, tím větší úspěšnost na provedení techniky má, neboť na krátkou vzdálenost si nebude protivník ani schopen všimnout, co se právě děje (Díky rychlosti provedení). Čím dále tedy stojíte, tím větší šance na vykrytí této techniky máte, proto je lepší udržovat mezi Hikarim a Vámi větší vzdálenost, potom tahle technika ztrácí svojí nejvyšší výhody, ztrácí efektivitu, kterou technice rychlost dodává. (Delší čas na reakci.)
Další velkou nevýhodou je situace, ve které je dobré techniku použít. Technika je nejúčinnější proti nic nečekajícímu nepříteli, to je ten, který se nestihne bránit. Jakmile se mu povede vystihnout čas, kdy se nebráníte a zasáhne Vás prvně čepelemi, již nemáte šanci se z kombinace úderu dostat dříve než kombo skončí, nemáte dostatek času ani na složení pečetí na Kawarimi. Včasná obrana, třeba jen zkřížení rukou před sebou Vás zachrání od nejhorších zranění čelního útoku, takže vyhnete největšímu ohrožení srdce, plic, soláru a tepen. V této situaci také záleží, jaké zbraně Hikari v ruce třímá. Je snad jasné, že katany Vám způsobí daleko závažnější rány než krátké čepele kunaie.
Sharingan a opět Sharingan, mocná zbraň proti technikám, které jsou zaměřené na rychlost. Jsou velkou výhodou proti většině technik klanu. Opět ale záleží na úrovni obou, účastnících se.
Aktivní obrany jako je Susanoo, Raiton no Yoroi, Doton: Domu atd. výrazně snižují, ba i úplně negují poškození způsobené touto technikou.
________________________________________________________________________________
Úroveň: C Rank
Element: Raiton
Zařazení: Hijutsu (Nin-Taijutsu)
Popis techniky: Jak název techniky napovídá, půjde o techniku kombinující rychlost a využití zbraní. Nemusí se nutně jednat o šavle, může jít také o kunaie, Saie, Tanta atd. Prakticky je jedno, jakou zbraň si vyberete, je-li schopna způsobit poškození. Uživatel techniky musí splnit dvě podmínky pro uskutečnění techniky:
1. Musí ovládat techniku Supāku.
2. Musí být v blízké- střední vzdálenosti.
Jsou-li podmínky splněny, uživatel zrychlí na krátký okamžik své tělo takovou rychlostí, že je až dvakrát rychlejší než obyčejný Shunshin no Jutsu. Objeví se před překvapeným protivníkem a provede zároveň dva sečné útoky na břicho a hrudník do tvaru písmene X. Následuje další šok protivníka, který je umocněn zákeřným kopem z otočky na oblast soláru. To má za následek let protivníka vzdušnou čarou vzad. To však stále ještě není vše. Stejně rychle, jako se objevil před protivníkem, se objeví i za ním a provede stejný útok jako poprvé, dvě sečné zranění na zádech do tvaru písmene X a opětným kopem, tentokrát do páteře. Nepřítel se tentokrát vzdušnou čarou pohybuje vpřed a celé kombo je zakončeno posledním úderem, obloukovým zrychlením předežene uživatel letícího protivníka a následuje tvrdá rána kolenem do brady, což změní směrem letu protivníka směrem vzhůru. Technika je tak silná, jak silný je uživatel. Na úrovni Genina dokáže způsobit středně těžká zranění a krvácení, vyražené zuby, pár polámaných kostí. Postupem času a s praxí mohou být zranění mnohem větší.
Jedná se o Hikariho dosud nejsilnější techniku, jeho eso.
Nevýhody:
Technika je dvojsečnou zbraní. I když dokáže být velice nebezpečná pro cíl, může být stejně nebezpečná pro uživatele. Rozhodně se nejedná o techniku, kterou by měl začít souboj, spíše o finishovou techniku, kterou ukončí protivníkovo snažení o výhru. Čím blíže je Hikari k protivníkovi, tím větší úspěšnost na provedení techniky má, neboť na krátkou vzdálenost si nebude protivník ani schopen všimnout, co se právě děje (Díky rychlosti provedení). Čím dále tedy stojíte, tím větší šance na vykrytí této techniky máte, proto je lepší udržovat mezi Hikarim a Vámi větší vzdálenost, potom tahle technika ztrácí svojí nejvyšší výhody, ztrácí efektivitu, kterou technice rychlost dodává. (Delší čas na reakci.)
Další velkou nevýhodou je situace, ve které je dobré techniku použít. Technika je nejúčinnější proti nic nečekajícímu nepříteli, to je ten, který se nestihne bránit. Jakmile se mu povede vystihnout čas, kdy se nebráníte a zasáhne Vás prvně čepelemi, již nemáte šanci se z kombinace úderu dostat dříve než kombo skončí, nemáte dostatek času ani na složení pečetí na Kawarimi. Včasná obrana, třeba jen zkřížení rukou před sebou Vás zachrání od nejhorších zranění čelního útoku, takže vyhnete největšímu ohrožení srdce, plic, soláru a tepen. V této situaci také záleží, jaké zbraně Hikari v ruce třímá. Je snad jasné, že katany Vám způsobí daleko závažnější rány než krátké čepele kunaie.
Sharingan a opět Sharingan, mocná zbraň proti technikám, které jsou zaměřené na rychlost. Jsou velkou výhodou proti většině technik klanu. Opět ale záleží na úrovni obou, účastnících se.
Aktivní obrany jako je Susanoo, Raiton no Yoroi, Doton: Domu atd. výrazně snižují, ba i úplně negují poškození způsobené touto technikou.
________________________________________________________________________________
Název techniky: Hijutsu: More 漏れ (český překlad: Únik)
Úroveň: C Rank
Element: Raiton
Zařazení: Hijutsu (nin-taijutsu)
Popis techniky: Jak již název napovídá, jedná se o únikovou techniku, která nevyžaduje pečetě a je blesková. K jejímu ovládnutí je potřeba zvládnout základní klanovou techniku, Supāku. Princip je ten, že díky této technice se dokáže uživatel vyhnout téměř každému přímému útoku, kterému čelí, nikoliv plošným! Princip je takový, že nabuzené tělo uživatele provede obloukový únik pro oko nezaznamenatelným pohybem, kterým se dostane protivníkovi do zátylku a může mu uštědřit nečekanou ránu do zad, popřípadě využít čas k úniku, to již záleží na něm. Poměrně jednoduchá a nenáročná technika.
Nevýhody:
Sesilatel této techniky se skutečně vyhne jakémukoliv přímému útoku, ale to se netýká technik s plošným působením, jelikož i při úhybu po oblouku je zkrátka plošná technika dokáže zasáhnout. Další nevýhodou je taktéž Byakugan, jelikož umožňuje jeho vlastníkovi vidět téměř 360 stupňů.
Status: Nevyjádřeno
Název techniky: Hijutsu: Inazuma st. 1 稲妻 (český překlad: Blesk)
Úroveň: C Rank
Element: Raiton
Zařazení: Hijutsu
Popis techniky: Uživatel soustředí svoji chakru do rukou, kde vytvoří elektrickou kouli, kterou nasměruje proti nepříteli a vyšle proud o vysoké intenzitě a napětí, který zasaženého paralyzuje na dobu 2 postů, ve kterých se nezmůže ani na jedno slovo a skončí vyřazený na zemi, po dobu 2 postů samozřejmě. Zároveň na uživateli nechá znamení blesku, pokud by byl cíl touto technikou opět zasažen, dokud znamení nezmizí (5 postů), doba paralýzy se zdvojnásobuje. Tento efekt se dá stackovat až třikrát.
Sesilatel této techniky se skutečně vyhne jakémukoliv přímému útoku, ale to se netýká technik s plošným působením, jelikož i při úhybu po oblouku je zkrátka plošná technika dokáže zasáhnout. Další nevýhodou je taktéž Byakugan, jelikož umožňuje jeho vlastníkovi vidět téměř 360 stupňů.
Status: Nevyjádřeno
Název techniky: Hijutsu: Inazuma st. 1 稲妻 (český překlad: Blesk)
Úroveň: C Rank
Element: Raiton
Zařazení: Hijutsu
Popis techniky: Uživatel soustředí svoji chakru do rukou, kde vytvoří elektrickou kouli, kterou nasměruje proti nepříteli a vyšle proud o vysoké intenzitě a napětí, který zasaženého paralyzuje na dobu 2 postů, ve kterých se nezmůže ani na jedno slovo a skončí vyřazený na zemi, po dobu 2 postů samozřejmě. Zároveň na uživateli nechá znamení blesku, pokud by byl cíl touto technikou opět zasažen, dokud znamení nezmizí (5 postů), doba paralýzy se zdvojnásobuje. Tento efekt se dá stackovat až třikrát.
Naposledy upravil Hikari dne Wed Jul 13, 2016 10:07 pm, celkově upraveno 2 krát
Hikari- Genin
- Poèet pøíspìvkù : 22
Join date : 03. 06. 16
Re: Hikariho techniky
Nové esíčko přidáno. Prosím o vyjádření.
Hikari- Genin
- Poèet pøíspìvkù : 22
Join date : 03. 06. 16
Re: Hikariho techniky
Hijutsu: Seibāzu Rendan - schválené.
Midotsuchi- Tsuchikage*A
- Poèet pøíspìvkù : 118
Join date : 24. 05. 16
Age : 41
Location : Rengo Kyowa
Naruto Stories: The Revolution :: Off-topic :: Archiv :: Naruto Stories: The Revolution :: Jutsu a Kuchioyse :: Jutsu
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru